donderdag 30 juni 2011

Een snoesje, hoppie en schoffie's





Ik heb gister een paar leuke kaartjes gemaakt. Het snoesje is al een ouder knipvel, maar wel erg leuk. Ik heb scrappapier gebruikt van Basic Grey Marrakech. Verder is hij wat versierd met bloemetjes, vlinders en lint.

De 2 schoffie's zijn gemaakt op scrappapier van Basic Grey Marrakech en Lime Rickey. Ook deze zijn versierd met bloemetjes, vlinders en lint.

De hoppie is gemaakt op papier van Marianne Design. Het is al aardig oud, maar ik weet de naam niet meer. Een bloemetje en een lintje heb ik gebruikt als versiering.

Ze zijn wel weer aardig geslaagd, dacht ik.

Groetjes Agnetha

3 opmerkingen:

  1. Aardig geslaagd zegt ze...ze zijn weer súper geslaagd meid!!
    Ik vind het altijd geweldig weer nieuwe kaarten van je te bewonderen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Agnetha, je schoonmama maakte mij attent op je blog.Je hebt een heel leuk blog en je maakt prachtige kaarten!
    Om meer bezoekers te trekken zou je eens mee kunnen doen aan één of meer challengeblogs! Daar zijn er honderden van (er staan er een aantal op mijn blog:www.kaartenpret.web-log.nl).
    Je krijgt dan meer bezoekers en vaak leuke reacties!
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, je maakt hartstikke leuke dingen!
    Jammer dat ik nét jarig ben geweest..niet stoppen hoor, ik ben nog niet uit gekeken.

    Groetjes, Tineke (nicht van je schoonmams)

    BeantwoordenVerwijderen