vrijdag 27 januari 2012

Paperbag

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes!!!
Deze keer heb ik een paperbag van Papermania versierd. Ik had het al eens vaker gezien, maar dacht nu moet ik ook maar eens even een maken.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design Fika. Erg mooi papier. Ik heb een stempel van Tilda ingekleurd met de Aquamarkers. De Aquamarkers die ik gebruikt heb zijn:
Gezicht: Eggshel,
Haar en beertje: Golden Brown en Sepia,
Jurkje: Bamboo,
Strikjes en Malliot: Royal Puple

Het zakje is verder versierd met Creatables van Marianne Design, jute, bloemetjes en een strikje. Het is wel een leuk geheel geworden. Leuk om cadeau te geven met iets erin uiteraard.

Met dit zakje doe ik ook mee aan de challange op:

Groet Agnetha

4 opmerkingen:

  1. wat een prachtig tasje heb je gemaakt. Bedankt dat je weer meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje heb je gemaakt! Leuk om te doen nietwaar?

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt weer Agnetha..mooie kleuren, lekker fris!

    Groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een schitterend tasje gemaakt!
    Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen