zaterdag 18 februari 2012

Feestelijke snoesjes

Hallo allemaal,


Weer een kaartje van mij. Deze keer een hele feestelijke met snoesjes van Marianne Design erop. Het malletje wat ik gebruikt heb is van Nellie's multi frame. Het scrap papier is ook van Marianne Design en heet Flower Power. Ik vind dit zelf super leuk en vrolijk papier. Verder heb ik de kaart versierd met een labeltje en wat vlinders die ik gemaakt heb met de Floral Punch.


Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij AnMaCreatief:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/2012/02/anmacreatief-challenge-5-februari-2012.html

Groetjes Agnetha

5 opmerkingen:

  1. Die is zeker feestelijk..mooi hoor dat kobalt met groen!! Ale met al, weer een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je nog steeds meefeest met Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt weer een feestelijk kaartje.

    Fijn dat je de feestchallenge bij AnMaCreatief zo leuk vindt.

    Groetjes,

    Lins ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart! Heerlijk al die kleurtjes!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk kaartje! Lekker fleurig...
    Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief feest-challenge.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen