zaterdag 18 februari 2012

Nog een kaartje

Hallo allemaal,

Gelijk nog maar een kaartje geplaatst.

Wat zijn ze lief die schoffie's. Ben zelf helemaal weg van Tilda en Schoffie's, ze zijn zo leuk. 

Het scrap papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design en heet Life in the Country. Voor deze kaart heb ik een Martha Stewart pons gebruikt. De kaart is versierd met vlinders en takjes van de Floral Punch, een lintje en een in het lint gehangen ribbonpunch met liefs erop.

En dan nog 1 van de leukste dingen op de kaart vind ik zelf het gehaakte bloempje. Deze heeft mijn schoonmoeder gehaakt. Ik vind hem zo leuk passen op deze kaart.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
en

Groetjes Agnetha

8 opmerkingen:

  1. En ook deze is weer super mooi..staat echt leuk zo'n gehaakt bloempje. Voel me wel vereerd :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Agnetha.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Agnetha,

    Wat een leuke blog heb je, ik ga snel volger worden.

    Misschien wil jij ook volger worden bij mij.
    marjonskaarten.blogspot.com

    Lieve groetjes
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis! En inderdaad het is een schatje je schoffie! je kaartje is erg leuk geworden!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en vrolijke kaartje, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje! Ik ben ook dol op die gehaakte emblishments! Ik maak ze zelf ook graag.

    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje zeg, ben maar gelijk volger bij je geworden... je maakt leuke dingen!

    Groetjes v Marieke
    http://creametkaarten-marieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen