zaterdag 21 juli 2012

Een After Eight Dispenser

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kado doosje. Een After Eight Dispenser. 




Graag doe ik met deze dispenser mee aan de volgende challenges:
en
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2012/07/challenge-6-alles-mag-anything-goes.html

Verder mocht ik vandaag mijn eerste fondant taart op bestelling afleveren!! En lekker trots dat ik ben, haha!!!

Dit is het resultaat:

Ik hoop dat hij lekker smaakt!!

Een fijn weekend en tot blogs.
Groetjes Agnetha

6 opmerkingen:

  1. Leuke creatie Agnetha.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Liefs, Sieta
    P.S. Wat een super mooie taart heb jij gemaakt, ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnetha, je doosje is prachtig, maar voldoet niet aan de voorwaarden van de challenge van Krea Teja. Volgende keer beter. En wat een mooie taart heb je gemaakt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk dat je meedoet met de challenge van MHP met zo'n mooie creatie. Als deze alleen bestemd is voor after eight ben ik erg benieuwd naar die van voor achtte ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Agnetha, leuk dat je volger bent geworden van mijn blog en ik voeg mij hier ook graag bij jouw volgers hoor. Je maakt hele leuke dingen en die taarttttttttt............jammie, wat ziet dat er geweldig uit, om in te bijten!!!!!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt kado doosje Agnetha en erg stijlvol! Bedankt voor meedoen met de Challenge van HobbyVision en succes! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zo'n dispenser, mooi geworden, Agnetha! En wat die taart er mooi (en lekekr :o) uit!

    BeantwoordenVerwijderen