zondag 15 juli 2012

Workshop Royal Icing

Goeie morgen allemaal,

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige blog berichten. Vind het altijd zo leuk om te lezen!!

Gister heb ik toch zoiets leuks gedaan. Ik heb een workshop gevolgd bij de Koekenbakkers in Bovensmilde. Dit was een workshop wat ging over het werken met Royal Icing. Royal Icing is als het ware een vloeibare suiker die je in heel veel kleuren kunt maken met kleurstof. Wij hebben gister koekjes versierd, maar er zijn ook hele taarten mee te versieren, dit doe ze heel veel in Engeland.

Hier het resultaat:

Het was de allereerste keer dat ik met Royal Icing koekjes heb versierd, maar zeker voor herhaling vatbaar. Ik denk zelfs dat ik er weer een nieuwe hobby bij heb!!! Haha!

Fijne dag!
Groetjes Agnetha

1 opmerking:

  1. Goeiemorgen,

    Het ziet er wél heel mooi uit Agnetha.. maar hoe het nou precies in zijn werk gaat, ik hoor vast het fijne er wel van. De dagen van jou zijn ook veel te kort zeker..;)

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen