zaterdag 1 september 2012

De Knotsgekker Kaart- en Scrapdagen

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik samen met mijn man en dochter naar de De Knotsgekker Kaart- en Scrapdagen in Zwolle geweest. En een feest dat dat was. Ik heb mijn hobbycollectie weer lekker kunnen uitbreiden.

Zie hier het resultaat:


Onder andere eindelijk z'n mooie bloemen mal van Crealies, het mooie kerst paperbloc van Maja Design, een paar mooie ponsen van Nellie Snellen, een Joy! mal, een nieuw paper bloc van Marianne Design en nog wat andere mooie spulletjes. Helemaal blij met alles (bloos, bloos) en een super leuke dag gehad met ons gezinnetje!

Groetjes Agnetha

1 opmerking:

  1. Ik heb al van je gehoord dat het bere gezellig was, en Sian lekker verwend is door de vrouwen van de hobbykraampjes ;) Mooi hé!

    BeantwoordenVerwijderen