donderdag 6 september 2012

Een Theedispenser

Goeiemorgen allemaal,

Deze ochtend weer eens een berichtje van mij. Ik heb voor de challenge op Hobbyhome-hobbyartikelen challenge blog een Theedispenser gemaakt. De challenge is deze keer een doosje maken/pimpen.





Ik heb het papier van Maja Design gebruikt. Verder heb ik het doosje versierd met een bedeltje, takjes van Marianne Design Creatables, vlinders en bloemen van de Floral punch en wat knoopjes.

Hier de link naar de challenge:
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/09/challenge-nr-2.html

Ook doe ik graag mee met dit doosje aan de challenge ''alles mag'' van Duymelot Design Team:
http://duymelot.blogspot.nl/p/wedstrijd-september-2012.html

Ik kijk weer uit naar jullie reacties!!
Groetjes Agnetha

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige theedispenser Agnetha

    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge.

    Zou je je woordverificatie uit willen zetten
    het is nu zo lastig om berichtjes achter te laten.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Agnetha,
    Wat leuk, je theedispenser..mooi papier ook..
    ..en wat fijn dat je mee doet met de Hobbyhome Challenge..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie theedispenser heb je gemaakt.
    Mooie kleuren ook.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Agnetha, wat een ontzettend mooie theedispenser heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige theedispenser zeg !

    Bedankt voor je deelname bij HobbyHome.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie thee dispenser heb je gemaakt, super! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Duymelot, veel succes!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende thee-dispenser, supermooi!
    Leuk dat je meedoet op ons HH-blog en graag tot de volgende keer!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Agnetha,

    Mooie dispenser heb je gemaakt. Ik ben benieuwd wat je volgende creatie word...
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen